Semester i Natursköna

Datum: 2014-06-19 Klockslag: 20:06:00


Jag och den lilla killen tog bussen från Stockholm till Uppsala, tåget därifrån till Kramfors och sedan bil till Natursköna.
Hade oroat mig för att det skulle bli lite sura miner, men det gick så himla bra så!

Tog en lunch och fikade med mamma och Nina. Mysigt!

Tog en promenad med Taimy och plockade liljekonvaljer. Trots att jag växt upp i Ramsele så blir jag nästan stum av hur vackert det är där. Det är ju inte för inte det kallas för Natursköna!
Går ju inte att åka hem sommartid utan att äta pappas grillat, mums!
Var så roligt att jag var hemma när syskonbarnen hade skolavslutning! Mosters gullungar som blivit så stora. <3
Åkte till Junsele och åt på Corner med mamma och pappa. Mysigt med lite kvalitetstid!
Sollefteåplankan, mums!
Bjöd in mig själv på kladdkaka hos syrran. Inte ätit på över ett år tror jag, HERREGUD så gott det var!
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback