Några helger i huvudstaden

Datum: 2014-06-19 Klockslag: 19:50:00

Den 9:e maj var vi och såg En skam med Soran Ismail och Magnus Betnér, min alla hjärtans dag-present till Peär.
Spenderade en helg med min fina bästis i huvudstaden! Shoppade, åt god mat & skrattade en hel massa!
Ännu en helg i Stockholm. Älsklingen bjöd med mig för att se Metallica på Stockholm Fields, grymma var dom!

Dagen efter överraskade han med bokat bord på Fem små hus i Gamla stan. Mysigaste restaurangen någonsin!
Västerbottenpaj med löjromrsröra och vitt vin till förrätt!
Kalvfilé med murkelsås och potatisgratäng till varmrätt, med ett glas rött till! (Sorry för kassa bilder).
Frusen pannacotta med björnbär och vitt vin till efterrätt. Alla tre rätterna var så fantastiskt goda! Vi hade dessutom restaurangens bästa plats på en egen liten "hylla". En väldigt trevlig överraskning, han kan min man!
En mysig frukost på balkongen! Pannkaka med nutella, som vanligt på söndagarna!
Tog en fikapaus på NK när vi var och shoppade mannen och jag!
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback