En snabbvisit till Natursköna

Datum: 2014-07-15 Klockslag: 17:41:00

   
  
 
Hade turen att få semester i fredags så på torsdagkväll tog jag nattåget till Sundsvall där Peär hämtade mig. På fredagen gick vi först och tittade på marknaden på torget och sedan åkte vi ner till utebadet tillsammans med Lars och alla syskonbarnen! Sedan grillade vi allihopa hemma hos mina föräldrar på kvällen och sedan åkte vi ut och åkte Amazonen som Peär gjort i ordning (eller rättare sagt betalat andra för att fixa, haha). På lördagen var det ju cruising så då var vi nere på hembygdsgården och tittade på alla bilar, sedan så grillade vi hos svärföräldrarna på kvällen innan vi gick ut. Jag gick upp till Lydia där det var ett helt gäng, så roligt att träffas igen! Blir ju så himla sällan nu för tiden. På söndagen så åkte vi ner till utebadet igen allihopa i några timmar, sedan åt vi middag innan vi började bege oss hemåt igen. Stannade först till i Sandviken för räkmackor & fotboll, sedan åkte vi vidare till Stockholm där vi stannade över natten. Och igår på morgonen så åkte vi vidare till Nässjö eftersom jag började jobba vid 14.
 
Idag är jag hemma från jobbet. Fick så jäkla ont i halsen och blev helt trött i kroppen igår efter någon timme på jobbet, och imorse när jag vaknade kände jag mig inte pigg för fem öre. Så idag har jag legat i sängen hela dagen, förutom en liten promenad till ica som kändes som att springa 1 mil i mitt tillstånd. Puh!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback