Min födelsedag

Datum: 2014-01-30 Klockslag: 22:38:17

På min lediga vecka passade jag på att åka till Norrköping och Stockholm. Åkte först till Norrköping där jag bl.a firade min födelsedag. Fick fina paket av Erika och Nina, fikade födelsedagsfika på stan och fick blombud med 50 rosor(!!) och åt trerättersmiddag. En himla bra födelsedag med andra ord! 

Blev helt chockad när det ringde på hemma hos Erika och Erik och jag hörde någon säga blombud till Sara Höglund, och jag hade väl aldrig kunnat tänka mig att det skulle vara en SÅN bukett som det var! Händer inte sånt bara på film? Att få femtio rosor första gången man får blommor av en kille, ja, det var inte dåligt. Förmodligen den finaste födelsedagspresenten jag fått, blev så himla glad och överraskad. 

Paketen innehöll Petters bok 16 rader, en VS body mist (som luktar underbart gott!) och en fin mugg från Indiska!
Den största och finaste buketten jag sett tror jag. Helt underbar!
Fika på stan med bästis! 
Toast skagen till förrätt, plankstek till varmrätt och panacotta och chokladpudding (eller mousse?) till efterrätt. Mums!
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback