Ett nytt kapitel i livet!

Datum: 2014-01-31 Klockslag: 10:29:00

I måndags började jag på mitt nya jobb som sjuksköterska på Strokeenheten i Eksjö. Dom första dagarna har varit väldigt röriga och det är mycket som snurrat runt i huvudet. Igår var jag ledig och fick ta igen mig lite, så nu känner jag mig hyfsat redo att kliva på och jobba helgen. 6 arbetsdagar första veckan känns ganska mastigt,  men är väl lika bra att bara slänga sig i det. 
 
All personal är i alla fall jättetrevlig, och jag tror att jag kommer trivas hur bra som helst bara jag får komma in i det lite mer. Känns i alla fall som att jag gjorde rätt val när jag valde Strokeenheten framför de två andra erbjudanden jag hade.
 
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback