Söndag

Datum: 2013-09-29 Klockslag: 21:50:03

Började dagen med att slänga i några tvättmaskiner och sedan ta en promenad i det härliga & soliga höstvädret. Skönt att komma ut och få lite luft och röra på sig! Gjorde comeback på gymmet igår också, körde ett biceps- och ryggpass. Var riktigt skönt att vara tillbaka! Vaknade dock med svullen hals imorse, så jag tänkte att det fick bli en lugnare promenad istället. 
 
Har ätit som jag vet inte vad i helgen.. inte okej alls. Erika kommer ju hit till helgen, så efter den helgen ska jag köra några sockerfria veckor. Behöver verkligen komma bort från sockret helt ett tag för att komma ur dom här dumma vanorna. Ska försöka få in fyra styrkepass i veckan också så jag kommer igång riktigt igen. Om fyra månader tar jag examen, då vill jag inte se ut som en säl. Då vill jag känna att jag trivs med mig själv. Och ja, dom här sista månaderna i skolan kommer att vara hektiska.. Men att få in FYRA pass i veckan, det ska gå ändå. Står inte ut med att se ut & känna mig som jag gör just nu, som en stor säl.
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback