Leopardmönster

Datum: 2013-09-25 Klockslag: 18:06:00

Har haft en hemsk pms både igår och idag, så efter praktiken cyklade jag förbi stan och fyllde på garderoben lite. Jag bara ÄLSKAR leopardmönster, blev helt förälskad i dessa underbara tights! Tröstshopping funkar verkligen, kände mig betydligt gladare när jag cyklade hem. Står dock ut på praktiken tack vare att alla kollegor är så himla underbara (och för att vi fick kladdkaka till fikat idag)! 
 
 Såg lite mer fina grejer på stan, men eftersom Erika kommer hit nästa helg så sparar jag mig tills dess. Såg bl.a en väska i komönster, har snöat in på mönster lite.
 

kommentarer
Postat av: Erika

Det var du värd! Ser fram emot att få se sakerna du köpt och ännu mer efter att gå på stan tsm :) längtar efter dej!

2013-09-26 @ 08:13:43
URL: http://Erikaajonsson.blogg.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback