Finally!

Datum: 2013-09-12 Klockslag: 19:19:00

 
 
Förra onsdagen gick jag och Lina upp med vår c-uppsats. Jag kan ärligt talat inte minnas när jag senast var så nervös som jag var då? Mådde illa, skakade och var inte långt ifrån att börja gråta. Men det gick bra. Vi fick Fx (komplettering) på några delar, men delarna som blev godkända fick vi betyg A, B & C på (vi har alltså betygsskala A-F). SÅ GLAD! Hade aldrig trott att vi skulle få så bra betyg, så det var verkligen helt jävla underbart! På vår opponering fick vi ett C också, så det gick ju himla bra det med! Kan ju säga att jag i princip hade ett leende på läpparna resten av den dagen. Var så himla, himla glad och stolt över oss!
 
Just nu sitter jag och ordnar lite med kompletteringen. Gud vad jag längtar tills det är helt färdigt! Det är i alla fall skönt att mitt hat för uppsatsen ändrats till stolthet, nu vill jag liksom visa upp den & låta folk läsa den. 
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback