138 dagar!

Datum: 2013-09-01 Klockslag: 19:46:28

Mitt liv är så jäkla fullspäckat just nu att jag knappt hinner med. Man kan säga att jag läser ca 200% i skolan just nu, och det tär verkligen på krafterna. Jag brinner på sparlåga när det gäller uppsatsen.
 
Men annars är livet ganska fint just nu.. Förutom att jag gått och fått en tjockismage?! Tack och lov startade mitt gymkort idag igen, så i veckan ska jag försöka komma igång med träningen.
 
Har ju börjat på min nya praktikplats också. Kände mig först lite skeptisk till att vara på vårdcentral, men oj så jag trivs! Alla är så himla trevliga och behändiga, och jag får se en hel massa olika saker. Känner att det kommer bli fem riktigt härliga veckor, och jag ska göra mitt bästa för att ta för mig & lära mig så mycket jag bara kan. Det är helt otroligt, om 138 dagar tar jag examen om allt går som tänkt. S J U K T ! Då börjar ett helt nytt kapitel i livet känns det som.Läskigt men spännande!
 
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback