Slutkörd!

Datum: 2013-05-28 Klockslag: 14:18:00

Det märks verkligen att man är inne på sista veckorna på terminen nu, all energi är slut. Det här har varit den jobbigaste terminen under hela utbildningen och jag känner mig helt utmattad av all stress och press. Och den här jävla c-uppsatsen... Men ÄNTLIGEN börjar man se ett slut på den. Vi har nu påbörjat den sista delen i den, och ni kan inte ens förstå hur mycket jag längtar tills vi skrivit färdigt den. Då är det bara lite småpill kvar med referenser, sammanfattning, slutsats och kliniska implikationer kvar. Inga stora delar med andra ord! 
 
Annars då? Träningen har gått lite trögare nu senaste dagarna pga att jag haft så ont i mina knän och har tappat matlusten. Ingen vidare idé att styrketräna om man ändå inte får i sig någon mat, men idag verkar matlusten vara tillbaka litegrann i alla fall. Dessvärre gör mina knän himla ont idag också, så frågan är om jag vågar mig på ett benpass? Får se hur det känns senare idag. Lina har just åkt hem så nu ska jag bra ligga och ta det lugnt och hoppas på att huvudvärken som börjat smyga sig på försvinner.
 
Gymmet är min absoluta favoritplats just nu, när jag är där vill jag aldrig gå hem. Haha, tänk vad man kan förändras!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback