Fredag

Datum: 2013-05-31 Klockslag: 18:15:05

Och inte vilken fredag som helst - fredagen som inleder min HELT lediga helg på evigheter. Så underbart skönt! Började dagen med att åka in till skolan och medverka som "åskådare" på två opponeringar av c-uppsatser, så nu är det bortgjort! Sedan jag kom hem har jag tagit tag i diskberget, solat lite & varit och handlat inför fredagsmyset. Det blir tacos följt av choklad & zoogodisar. Mums! Är ju final av Let's Dance ikväll, så då kommer jag sitta bänkad framför tvn. Hoppas på att Oscar vinner, världens finaste 16-åring typ? Himla söt.
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback