Back on track!

Datum: 2013-05-20 Klockslag: 14:09:00

I onsdags gjorde jag comeback på gymmet och har varit där varje dag sedan dess. Det är ju så jäkla roligt med styrketräning! Det dumma är bara att jag mellan varven glömmer bort hur roligt jag faktiskt tycker att det är.
 
Onsdag: ben & rumpa.
Torsdag: mage & 30 min löpband/crosstrainer.
Fredag: triceps & bröst.
Lördag: biceps & rygg.
Söndag: 50 min crosstrainer.
 
Idag är det dags för ett benpass igen, mitt favoritpass! 
 
Jag har under hela året pendlat mellan 59-60 kg på vågen, vilket känns både bra och dåligt. Dåligt för att jag hade 56 kg som min målvikt, men jag försöker tänka på att jag i alla fall förändrats MASSOR sedan förra sommaren, kläderna sitter inte alls likadant längre. Och så det positiva - att jag klarat av att ligga stabilt under så lång tid. Jag har ingen tid eller ork att lägga på att försöka gå ned i vikt mer nu, utan nu är det styrketräningen som gäller. Jag kommer att försöka ligga på mellan 1600-1800 kalorier/dag, och ibland kommer det nog bli lite mer också. Har inte heller räknat kalorier på över en månad, och ändå visar vågen på strax under 60 i nuläget (trots två riktiga fuskhelger). I veckan har jag som mål att försöka få i mig MINST 90 g protein/dag, vill ju att styrketräningen ska ge något resultat också! :)
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback