Veckan som gått

Datum: 2013-03-04 Klockslag: 17:38:00

Oj, nu var det visst över en vecka sedan jag skrev senast. Tiden går så himla fort!
 
Veckan har i alla fall bestått av plugg & träning. Mådde inget vidare under veckodagarna, fick migrän på onsdagkväll som höll i sig till torsdagen.. Men kom iväg på gymmet fredag, lördag & söndag i alla fall. Så skönt! På fredagen blev det mage och 40 min crosstrainer, och på lördagen körde jag biceps & rygg. Avslutade även med att springa 4 km (mitt rekord!) på löpbandet. Det var så underbart härligt, ser fram emot när våren kommit på riktigt och jag kan börja springa ute. Men tills dess nöjer jag mig med att springa på löpbandet! Måste ju träna till vårruset & tjejmilen! Pepp!!
Söndag innebar som vanligt, numera, ett benpass.
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback