Thank God it's friday!

Datum: 2013-03-08 Klockslag: 10:23:33

Har haft en riktigt jäkla skitvecka fylld med ångest, tårar och panik tack vare min PMS och c-uppsatsen. Men igår vaknade jag upp med en helt annan känsla och trots att det går trögt med c-uppsatsen och att vi just nu står och stampar lite så känner jag i alla fall att jag kan hantera det, vilket jag inte kunnat tidigare i veckan.
 
 
Har ätit frukost och sitter just nu och dricker te och ska försöka hitta lite referenser att använda i c-uppsatsen. Solen skiner och det är fredag, det känns som om det trots en massa plugg kommer bli en bra dag idag. Funderar på att beställa thaimat ikväll, får väl se vad jag känner när det börjar bli dags för middag..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback