Underbara helg!

Datum: 2013-02-24 Klockslag: 12:38:12

Så skönt med helg, synd att den snart är slut dock. Har ägnat helgen åt att äta gott, söka sommarjobb, slappa framför tvn & vara på gymmet. I fredagskväll körde jag mage, och igår körde jag triceps & bröst. Idag är det dags för det efterlängtade benpasset! Väntar med att gå på gymmet tills efter middagen eftersom jag blir så otroligt trött efter jag gymmat. Hade nämligen tänkt plugga några timmar idag, vilket jag aldrig kommer orka efter benpasset.. Så nu blir det plugg!

kommentarer
Postat av: erika

så liten du blivit hook! Duktig, duktiga du!

2013-02-25 @ 10:05:25
URL: http://erikaajonsson.blogg.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback