22/4

Datum: 2013-04-22 Klockslag: 21:16:00

 
Hur går det med kosten och träningen då? Inget vidare vill jag säga. Inte varit på gymmet en enda gång under praktiken, och bara tagit en handfull promenader ungefär. Men långa dagar och värkande ben gör inte att man blir sådär jättepepp på att ge sig ut, tyvärr. Kosten har ändå varit helt okej, även om jag nu på slutet slarvat väldigt mycket med att räkna kalorier, vilket gör att jag har svårt att uppskatta hur mycket jag ätit.. Men jag har hållt mig undan skräpmat och bara ätit feta såser och sådant på helgen. MEN jag har i alla fall inte rört varken godis, chips, glass eller något liknande sedan den 30e mars, så det är ju himla bra i alla fall! Har konstigt nog inte varit speciellt svårt, även om jag nu ser fram emot att gå på hemmakväll och köpa en godispåse inför tågresan upp till älskade Norrland på torsdag.
 
Nu sedan när praktiken är slut så måste jag verkligen skärpa mig med både kosten och träningen. OCH INGA MER ROSTADE MACKOR. Det har blivit mitt nya beroende, så dumt. Vill verkligen minska lite till i cm innan sommaren är här, så då gäller det att köra på de sista veckorna!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback