Onsdag

Datum: 2012-10-03 Klockslag: 23:06:13

Nu är skolveckan slut för denna gång, lite mjukstart med två skoldagar första veckan. Så imorgon har jag planerat att tvätta, städa och plugga! Tänkte vara ganska effektiv med andra ord, så jag tror att jag ska lägga mig strax för att komma upp i tid. 
 
Har börjat längta så otroligt mycket till julen på senaste tiden, köpte till och med julmust på Ica idag. Mums! Ser så mycket fram emot att få byta gardiner, hänga upp julstjärnor i fönstren osv till första advent. Och tänk att få äta lussebullar och titta på julkalendern, fy så mysigt! Så himla länge är det faktiskt inte kvar, särskilt med tanke på hur fort tiden går nu för tiden!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback