Måndag

Datum: 2012-10-22 Klockslag: 11:29:00

Har hållit mig borta från gymmet ända sedan jag blev jätteförkyld för ca 1,5 vecka sedan. Inte velat träna trots att jag blivit bättre för att jag är rädd att det blir värre.. Vill ju inte åka och smitta ner Lars och dom till helgen, så av den anledningen. Men jag är SÅ sugen att gå på gymmet och ställa mig på löpbandet. Vet inte om det blir idag, men någon dag nu under veckan måste jag gå dit och prova på 3 km igen! 
 
Annars då? Tänker mycket på kosten, hur jag ska få det att funka på ett bra sätt.. Önskar någon kunde säga precis vad jag skulle äta om dagarma, ge mig recept osv. Tycker bara inte att det som är nyttigt är lika gott.. Tyvärr. :( Men får väl försöka kämpa med det.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback