Årets första snö!

Datum: 2012-10-26 Klockslag: 00:44:26

Idag när jag höll på att fixa mig för att gå till tandläkaren så tittar jag ut genom fönstret och ser att det snöar. Pratade med mamma just då och skrek i telefonen "DET SNÖAR!!". Klädde snabbt på mig och gick ut för att gå till tandläkaren medan det fortfarande snöade. Lyckan som alltid infinner sig vid årets första snö är så mysig. Det har fortsatt att snöa under kvällen också, så nu ligger det ett vitt och fint lager på backen.
 
Nu har jag nyss lagt mig i sängen efter att äntligen ha skickat in etikuppgiften och tagit en dusch. Väntar bara på att håret ska torka lite innan jag ska försöka somna. Får hoppas på att vakna utvilad imorgon, vilket jag inte alls gjort efter de senaste nätterna. Har ställt väckanren på strax före 09 för att hinna med allt innan jag åker iväg imorgon. Har skola 13-16 och sedan går tåget till Stockholm vid 17.30. Gud så roligt det ska bli att komma iväg! Kommer komma hem på söndagskväll och vara helt frälst av allt bebisgos skulle jag tro.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback