-

Datum: 2012-10-07 Klockslag: 22:44:50

Något som stör mig så förbannat är folk som tycks vara så mycket bättre/lyckade än andra. Och som dessutom väljer vad som anses vara lyckat och inte. Bara för att man är smal och duktig med träningen ÄR MAN INTE BÄTTRE ÄN ANDRA. Precis som att jag inte anser mig bättre än andra bara för att jag vidareutbildar mig och får en akademisk examen.. Och snälla, kör upp era "just do it" och "vill man så kan man" i arslet, FÖR DET HANDLAR OM MER ÄN SÅ. Hört talas om inre och yttre motivation? Nä, gör dig bekant med dem isåfall. Finns en hel massa faktorer som spelar in när det gäller motivation och livsstilsförändringar, det ingår en hel del sånt i min utbildning. Så jag har nog lite koll. Bara för att man vill en sak, så är det inte säkert att man lyckas. I alla fall kanske inte första, andra eller femte gången. Det krävs mer än vilja ibland.
 
Och på min blogg, min Twitter och min Facebook skriver jag vad fan jag vill. Passar det inte är så är det jävligt lätt att avfölja/låta bli att läsa. 

kommentarer
Postat av: Erika

Go hooken!!

2012-10-08 @ 07:38:24
URL: http://Erikaajonsson.blogg.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback