-

Datum: 2012-11-22 Klockslag: 11:42:58

Idag mår jag ännu sämre än igår. Min gomspene är 3 gånger så stor jämfört med normalt, vilket gör att den viker sig när jag sväljer och det får mig att bli spyfärdig. Har så jävla jävla ont i halsen också, så himla trött på det här. Alla förkylningar jag haft nu i höst räcker fan för ett år framåt, så jag hoppas att jag slipper massa sån här skit till våren.
 
Ska försöka jobba med min IVP idag så mycket jag bara kan, svårt bara när man helst bara vill ligga nerbäddad och vila/sova. Är på himla dåligt humör idag också, inte mycket som känns bra.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback