Tatueringstankar

Datum: 2012-05-18 Klockslag: 17:38:53

Förut hade jag så gott som bestämt mig för att tatuera fem svalor, en för varje person i min familj, på sidan av handleden.. Men nu för ett tag sedan, när jag en dag tittade på min almanacka så insåg jag något som jag verkligen skulle vilja tatuera. Inget jag känner för att skriva ut ännu dock (även om jag berättade för tjejerna i helgen, men alla behöver faktiskt inte veta) då jag inte är helt säker, och inte kommer att tatuera mig på ett bra tag än. Vill nämligen göra den hos Mika, och det ska inte krocka med någon solning eller badning.. Så enklast vore att försöka få en tid när jag åker hem över jul. Då är det bara att hoppas att det inte är i samband med praktik, för att komma med en nygjord tatuering på ett sjukhus känns inte.. så smart. Tatueringen som jag är inställd på nu innehåller både svalor och text, precis som jag vill ha det. Ja, jag får helt enkelt se om jag fortfarande är sugen på den till vintern. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback