Söndag

Datum: 2012-05-27 Klockslag: 10:50:02

Måste ju börja med att säga att GUD VAD ROLIGT ATT LOREEN OCH SVERIGE VANN ESC IGÅR!!! Jag tyckte att Loreen var överlägsen i alla kategorier, men man vet ju aldrig när det är folk som ringer och röstar ändå. Micke hade ju Nuder dagen gjort poängkort som vi använde och satte poäng på show, kläder & sång. Jag gissade att det skulle bli 1. Sverige 2. Ryssland och 3. Cypern.

Idag skiner solen och inte ett moln syns, så jag håller på att äta frukost just nu och tänkte efter det ta med mig iPaden, kursböcker & en filt och spendera dagen med att plugga i parken, blev aldrig av igår pga alla moln.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback