Onsdag

Datum: 2012-05-16 Klockslag: 13:00:10

Hade egentligen föreläsning mellan 9-12 men jag stannade hemma istället, och precis som jag kände på mig så hade den varit väldigt tråkig plus att man inte direkt förstått något. Passar på att tvätta både idag och imorgon, så nu jäklar ska allt bli upptvättat! Innan det är dags för nästa maskin (de tar typ 2 h -.-) så tänkte jag masa mig iväg på Ica och köpa mer tvättmedel & sköljmedel.

Var ju hos frisören igårkväll också. Den förra färgen åkte ur väldigt mycket med de första tvättarna, så nu har vi lagt i en mer kopparfärgad färg. Så, mitt hår är väldigt kopparfärgat just nu. Gillade den första färgen bättre, den här känns lite för mycket koppar. Men jag köpte med mig någon slags färg hem, typ inpackning med pigment, som jag ska använda under sommaren - så förhoppningsvis gör den det lite mörkare & mindre kopparfärgat. :) Huvudsaken är att det i alla fall inte blir sådär dassigt som när förra färgen tvättades ur. Himla skillnad på hur mina ögon kommer fram nu också, det gillas. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback