Lördag

Datum: 2012-05-26 Klockslag: 11:06:20

Har varit vaken i en timme ungefär, men ligger fortfarande och drar mig. Mest för att Micke fortfarande sover och jag vill äta frukost tillsammans. Börjar dock bli hungrig så om han inte vaknar snart så väcker jag honom.

Enligt vädret så skulle det regna idag, men just nu lyser solen och vår termometer visar på 20 grader, så jag hoppas att det fortsätter så för då tar jag/vi en filt och går till parken. Har så dåligt samvete över att jag knappt solade igår när det var så jäkla fint väder. Annars tänkte jag försöka hinna med att båda plugga, diska och träna idag. Inte varit på gymmet på två dagar nu.. DET ger mig dåligt samvete också. Jaja, vi får se vad jag hinner med idag. Kan ju faktiskt ta med mig några skolböcker till parken och ligga där och plugga & sola samtidigt. Två flugor i en smäll!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback