Fredag

Datum: 2012-05-18 Klockslag: 17:33:18

Har just fått skäll av Erika för att jag bloggar så lite.. Så! Har inte hänt något roligt alls jag kan berätta om, igår hade jag ungefär den tråkigaste dagen i världshistorien. Micke såg på hockey hela dagen och jag varvade mellan att sova och vara i tvättstugan. Kul? Nä. Men nu har vi massa nytvättade kläder i alla fall, så skönt!

Har just varit och handlat inför fredagsmyset. Vi tänkte göra lite gomat ikväll och sedan äta chips & dipp framför en film, Gone tror jag den hette. Verkade i alla fall väldigt bra. :) Tittar nog på något avsnitt av Pretty little liars som vi börjat följa nu också, riktigt bra & spännande faktiskt. Och till Elina & Dea; Mr Fitz är ena stunden riktigt jävla snygg, och den andra kan han bara se typ.. töntig ut.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback