2a maj

Datum: 2012-05-02 Klockslag: 21:09:49

Det blev inte så mycket av det där med att plugga ikväll. Istället har jag dammsugit hela lägenheten & dammtorkat, och för typ en timme sedan fick jag för mig att ta ett till varv runt sjön. Så det har jag gjort! Helt sjukt hur skönt det var med bara tights och en t-shirt, efter 20 på kvällen. Helt underbart väder har det varit hela dagen (varit runt 20 grader i skuggan), och det verkar ska bli likadant imorgon. Därför ska jag kliva upp tidigt och försöka komma igång med den där reflektionen så jag kan sitta och steka i solen när den når balkongen vid 13 ungefär.

Ska även städa liiite mer imorgon och göra lägenheten barnsäker, för på fredag kommer Erika, Erik & Pim hit. FYFAN vad jag längtar! 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback