Onsdag

Datum: 2012-03-21 Klockslag: 11:15:47

Det märks att jag varit på kirurgen i några veckor nu. Varför? Jo, inatt drömde jag att jag låg inne för att operera bort blindtarmen. Minns det ganska tydligt både före & efter operationen. Var väldigt nervös innan, men efter så hade jag bara ett litet förband och hade inte särskilt ont. Drömde även att jag var på apoteket på sjukhuset och skulle hämta ut Oxycontin till en patient. Haha!

Nu har jag just tagit en dusch & sminkat mig. Det är runt 10 plusgrader & skinande sol ute idag, så härligt! VÅR! :D På med solglasögonen när man går till bussen!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback