14e januari

Datum: 2012-01-14 Klockslag: 14:57:53

Igårkväll spelade vi Geni, och jag vann två av två gånger! Woho :D Sedan tittade vi på några avsnitt av The big bang theory & Once upon a time, så himla bra serier.

Nu har jag just varit ute på en promenad runt sjön, det såg så härligt ut när solen lyste - trodde jag ja! Blåste som bara den och var riktigt kallt, men var skönt att få frisk luft & lite sol i alla fall. Nu ska jag plugga en stund innan vi går och handlar till tacosen ikväll. Mums! Tänkte ge Micke en chans att försöka slå mig på Geni också, vi får väl se hur det går med det, men jag ska väl inte vara allt för kaxig kanske!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback