Vad hände egentligen?

Datum: 2012-02-16 Klockslag: 11:57:55

Ställde mig på vågen för en stund sedan, för första gången på ett x antal månader. Jag vägde 3,4 kg MER än vad jag hade gissat på att jag skulle väga. Och då hade jag ändå lagt på något kg för att jag visste att jag gått upp i vikt. Panik. Ångest. Hur kunde jag låta det gå såhär långt? Fast jag insåg aldrig att jag blivit SÅ tjock. Ja, för nu är jag fan tjock. Inte knubbig, tjock.

Så, nu är det jag som köper mig en köksvåg och sedan ska jag börja räkna kalorier. 1325 kalorier om dagen får jag äta, enligt appen ShapeUp så kan jag då nå min målvikt inom 13 veckor. Så - önska mig lycka till, det kan behövas!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback