Tisdag

Datum: 2012-02-21 Klockslag: 12:23:10

Stannade som sagt hemma från skolan idag, och börjar nog känna att jag är påväg att bli frisk nu. (Fast det kände jag ju igår med, och fick sen feber.. håller tummarna!) Men det tar nog någon/några dagar till innan jag känner mig helt frisk. Tänkte försöka städa ihop lite här hemma idag, helt otroligt hur fort det blir stökigt när man städat?! Vi har ju iofs legat sjuka båda två, så då har vi varit extra lata.

Lagomt nöjd jag förresten blev igår när jag insåg att om jag skippar en skoldag så kan jag vara hemma i 9 dagar istället för 4. Så istället för att åka hem 19-23/4 så kommer jag troligtvis åka hem 20-30/4. :D Bara 8½ vecka kvar tills dess nu också, varav 5 veckor är praktik= tiden lär gå skitfort.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback