Söndag

Datum: 2012-02-05 Klockslag: 20:10:08

Himla dålig på att uppdatera, men idag har jag mest bara sutti & legat och mått dåligt. Som om det inte räckte med mensvärken så har jag haft en hemsk huvudvärk också, och inte verkar varken alvedon eller voltaren bita på den!

Ska strax gå iväg på ica och handla lite gott till Wallander som börjar 21 (sedan blir det inget sånt förrän nästa helg!), men det är ju faktiskt helg OCH jag mår dåligt. Får se om jag känner mig pigg nog att åka på skolan imorgon, men jag hoppas det. Just nu sitter jag med fötterna på min varma vetekudde, fyfan så skönt för mina stackars små, iskalla fötter. Dom är så kalla att det gör ont.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback