Måndag

Datum: 2012-02-06 Klockslag: 13:29:07


Bestämde mig för att stanna hemma från skolan imorse när det flimrade för ögonen (=migrän på g), så jag la mig och somnade om tills för någon timme sedan. Klev upp och åt frukost och sedan gick jag ett varv runt sjön, himla skönt med solsken! Tyvärr så blåste det väldigt kallt, men det var uppfriskande med en promenad & lite frisk luft i alla fall. Nu ska jag sätta mig och skriva min målsättningsplan inför VFU:n, får väl se hur det går. Får ta det lite pö om pö, har fortfarande ont i huvudet och vill absolut inte få migrän så jag måste stanna hemma imorgon också.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback