Lördag

Datum: 2012-02-11 Klockslag: 12:49:16


Ikväll blir det en riktigt god middag, som ovan, fast med ytterfilé istället för kycklingfilé. Sedan äter vi nog chips & dipp som blev kvar sedan igår och ser på film.

Jag hade gärna gått på gymmet med Micke nu. Men eftersom jag flera dagar i rad vaknat med ont i halsen och nyser lite då & då så tror jag att jag gör bäst i att stanna hemma. Fick en "peng" för att jag hade klarat statistiktentan, så jag funderar på om jag ska gå en sväng på stan lite senare och köpa ett linne eller en t-shirt som jag kan ha att träna i sedan.

Jobbigt att det redan är lördag, vilket betyder att min långhelg börjar gå mot sitt slut. Jobbigt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback