Ledig torsdag

Datum: 2012-02-02 Klockslag: 19:21:34

pic.twitter.com/7wvLvJjj

Gjorde lasagne och en god sallad till middag idag, så himla gott! Använde såklart mammas recept. Annars har jag mest sprungit fram & tillbaka till tvättstugan hela dagen, passade på att dammsuga hela lägenheten och städa toaletten också. Skönt att ha det gjort! Nu ska jag skriva en sammanfattning (typ) av en vetenskaplig artikel som jag ska ha med till skolan imorgon, känns himla drygt. Men när jag väl kommer igång går det nog ganska fort. Sedan tänkte jag läsa på lite inför vårddagen imorgon, då är det andning som är temat. Vi skulle även få öva på att späda antinbiotika imorgon, så det ska jag också läsa lite om. Avslutar kvällen med en varm dusch & lägger mig tidigt, ska ju upp vid 06 imorgon.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback