Ihärdig jävel

Datum: 2012-02-22 Klockslag: 12:05:14

Trodde jag ja.. (att jag var påväg att bli frisk)

Igår hade jag så otroligt ont i halsen, och rösten blev dålig om jag pratade för mycket. Har ont idag också. Det här är en ihärdig jävla förkylning alltså, trött jag blir! Vill bara komma igång med träningen, men som det ser ut nu får det vänta ett tag. 

Har just ätit lite yoghurt & flingor och väntar på att mina ägg ska koka klart. Ska försöka plugga så mycket jag orkar idag, har tenta på fredag. Dock känns den svår att plugga till, men jag får ligga och läsa i boken och hoppas på att jag snappar upp rätt saker. HOPPAS verkligen att jag får hem mitt schema idag också, vore trevligt att kunna kolla när det kommer finnas tid för träning & sådant under dom här 5 veckorna.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback