Fredag

Datum: 2012-02-03 Klockslag: 22:38:50


Ikväll är vi bara hemma och myser, äter lite gott & spelar tv-spel. Har mått lite halvdåligt idag, haft kramp i benen ända sedan jag klev upp imorse. Så himla jobbigt! Tänker att det kanske bero på att vi haft så kallt här hemma? Om jag tänker efter så får jag ofta den där krampen i händer/fötter/ben när det är kallt. Hade bara 18,1 grad tidigare ikväll så har tänt en massa värmeljus i hopp om att få upp det till 20 grader i alla fall. Det blir till att sova med pyjamasbyxor & t-shirt annars.

Imorgon fyller älsklingen 22. Så då hade jag tänkt bjuda honom på bio (En gång i Phuket) som vi pratade om att vi ville se i Norrköping. Får se om vi kanske går ut och äter före eller vad vi hittar på, något mysigt blir det nog i alla fall. :-) Tänker börja dagen med en skön sovmorgon i alla fall, det är jag värd efter att ha klivit upp 06 imorse efter lite halvdålig sömn inatt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback