Söndag

Datum: 2012-04-01 Klockslag: 14:01:51


Kom hem från gymmet för en stund sedan och tog och gjorde mig en jordgubbssmoothie med proteinpulver i. :) Mums! Körde ett helkroppspass idag och värmde först upp med 10 min på crosstrainern. Tog det dock ganska lugnt eftersom jag vaknade med lite halsont efter att ha frusit fötterna av mig igår på torget. Men om jag inte känner av något i halsen imorgon tänkte jag köra ett konditionspass efter skolan, så jag håller tummarna för att halsen känns bra när jag vaknar.


Nu har jag just varit nere i tvättstugan och slängt i en ny maskin. Så att springa upp & ner till tvättstugan är väl ungefär vad jag tänkte ägna dagen åt.
Ska bli skönt att få det bortgjort! :)

kommentarer
Postat av: Julia

Såg ut som du hade korv i innan jag läste att det var jordgubbar! :) haha

2012-04-02 @ 15:39:48



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback