Tisdag

Datum: 2012-04-24 Klockslag: 21:29:20

Hade en riktig trevlig tur till Sundsvall idag, och fick med mig lite grejer hem som jag känner mig himla nöjd med också! :) Hade gärna hunnit kolla på lite fler affärer, men det tog sån himla tid inne på Change att det inte hanns med. Att hitta en bh som sitter bra är inte lätt! Men hittade i alla fall en bh med tillhörande trosor och en fin bikini som jag fick på köpet. Hur bra som helst! Äntligen en bikini som sitter som den ska. Tänkte fota grejerna och lägga upp bilder imorgon, är så mörkt nu.

Sitter framför tvn och äter lite chips med mamma & pappa just nu. Tror jag lägger mig tidigt ikväll, har en hemsk huvudvärk, som sabbade min plan om att plugga ikväll. Men jag tar plugget imorgon efter middagen istället, vid morgondagens slut ska rapporten vara färdig.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback