Regnig tisdag

Datum: 2012-04-10 Klockslag: 14:24:21

Hade skola idag mellan 10-16, med eftermiddagen schemalagd för att göra en gruppbearbetning. Men efter lunchen får vi höra att frågorna inte "är färdiga än", och ska komma  upp på pingpong någon gång under morgondagen. MEN HALLÅ?!?! Hört talas om framförhållning? Tycker de senaste kurserna bara varit nå jävla strul, blir så irriterad.

Så, det var bara att ta sitt pick och pack och åka hem. Så nu ligger jag i sängen, trött & lite hungrig. Riktigt skitväder är det ute också, regnar & blåser en massa. Så idag tror jag att jag håller mig inne, förutom en snabb sväng på affären. Tänkte handla en creme fraiche och göra lax, pasta & den där pestosåsen idag nämligen.

Dagens bästa är att jag har en skön träningsvärk i magen från alla situps jag gjorde igår. Och att min fining kommer hem på torsdagmorgon. 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback