Nyttig start på veckan

Datum: 2012-04-16 Klockslag: 11:26:27

Började dagen med att titta på massa thinspo & fitspo bilder på Instagram. Det borde jag göra varje dag innan jag kliver upp, för gissa om man blir peppad till att äta lite nyttigare & gå på gymmet. Var rädd att vågen skulle visa mer nu efter min svullarhelg, men jag verkar fortsätta hålla mig på ungefär samma nu. Så skönt!

Känner mig ganska snuvig, så jag tror bara att jag kör styrka på gymmet idag. Var länge sedan jag körde armar nu, så det får det nog bli. :) Sedan blir det hem och fortsätta plugga.. Suck.

Nu har jag just ätit frukost. Fiberhavregrynsgröt med hallonsylt (lågkalori) & mjölk och en delikatess med skinka. Mums!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback