Myskväll

Datum: 2012-04-19 Klockslag: 15:07:16

Oj, tre dagar sedan jag pluggade senast. Har haft fullt upp med plugg dom senaste dagarna, och när jag väl kommit hem från skolan så har kvällarna gått alldeles för fort. Och som grädden på moset har jag dessutom haft migrän.

Ikväll blir det i alla fall myskväll med god middag [stekt laxfilé med fullkornsbulgur, hemmagjord yoghurtdressing/sås och sallad} och sedan lite lösgodis, chips & dipp framför nån bra film eller serie. Så har jag lite grejer jag ska hinna fixa med här hemma också innan jag åker uppöver med tåget imorgon strac efter 09.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback