En bit på vägen

Datum: 2012-04-06 Klockslag: 10:48:10

I mitten av februari, närmare bestämt den 16e, så vägde jag mig och fick en chock. Hade gått upp mer än jag någonsin hade kunnat föreställa mig - och bestämde mig för att nu var det fan nog. Jag köpte mig ett gymkort (som jag tyvärr inte kunnat utnyttja riktigt förrän nu pga sjukdom osv) och har försökt ändra min kost så gott det går. Trots att jag knappt tränat under tiden och bara tänkt på kosten lite extra så har jag lyckats gå ner 3,1 kg sedan dess. Det känns så jävla bra! Har dock en hel massa kilon till som jag vill få bort, men jag tar det lite i taget. Målet jag satte den 16e februari var att gå ner 8,5 kg, och 3,1 av dem är redan borta. Hoppas på att kunna gå ner några kg till innan sommaren och även få lite mer muskler!
Här ser ni två kassa bilder på hur gymmet där jag tränar ser ut, om det var någon som var nyfiken! :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback