Bra start på veckan

Datum: 2012-04-02 Klockslag: 22:34:48

Har haft en bra dag idag! Först åkte jag på skolan några timmar för introduktion till Hälsa & välfärd ur ett samhällsperspektiv följt av en lunch på Tortellini med tjejerna och sedan en föreläsning om social välfärdspolitik i Sverige. När vi slutat så åkte jag med Lina på Willys och handlade lite, gick sedan och hämtade några böcker på biblioteket och gick hem och diskade & lagade mat tills Micke kom hem från jobbet.


Nu ikväll bestämde jag mig för att ta min feta röv & gå på gymmet och köra minst 30 min på crosstrainern. Just när jag skulle gå in på gymmet så fick jag ett samtal som gjorde mig så himla, himla glad. Stod sedan på crosstrainern i typ 40 min med ett leende på läpparna. Brände drygt 300 kalorier, vilket kändes himla fint! Nästa gång tror jag att jag istället för att köra "passet" i mitten i övre raden (om ni tittar på bilden) ska köra intervaller. Nu ska jag mysa med min kille & fortsätta titta på Betnér direkt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback