-

Datum: 2012-04-29 Klockslag: 23:23:39

Känner verkligen för att göra radikala förändringar i mitt liv just nu. Jag orkar inte känna mig som en knubbsäl en enda dag till.

- Ta tag i träningen igen.
- Ta promenader innan frukosten de dagar jag är ledig från skolan.
- Försöka skippa godis, chips, dricka osv.
- Försöka räkna kalorier på ett ungefär. Att räkna exakt och vara supernoga ger mig matångest, och det är inget jag varken har tid eller ork för.

Det finns ett undantag. Helgen med tjejerna i Stockholm. MEN, jag ska försöka att inte äta onödigt godis osv.

Note to self; godissuget är egentligen bara ett sug efter socker och/eller något att äta, inte själva godiset - för det är nästan aldrig så gott som man tänkte sig att det skulle vara.

kommentarer
Postat av: Anonym

you go girl!

2012-04-30 @ 07:14:44
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback