AHHHHHH!!

Datum: 2011-09-20 Klockslag: 14:38:32

Får damp på psykologin, men måste härda ut i nio dagar till. Sedan är det förhoppningsvis över!
Sitter och skriver lite sammanfattningar och läser, men det går inget vidare. Går förhoppningsvis bättre imorgon när vi åker in till skolan några stycken och pluggar tillsammans. En heldag från 09.00 får det bli, jag SKA ju som sagt klara den här jävla kursen. Bestämde igår att om jag klarar tentan ska jag få köpa mig en dyr plånbok också, endera den från Tiger som jag visade här förut, eller någon Mischa Barton-plånbok jag sett på Nelly. Får la se vilken det blir. :)

Igår beställde vi varsitt skal från Skinz.se till mobilerna, och idag damp de ner i brevinkastet. Snabb leverans, det gillas! Jag köpte ett knallrosa silikonskal, eftersom jag har en tendens att tappa saker i golvet.

Beatällde ett silikonskal igår, idag damp det ner i brevinkastet. :-) #braservice
Smutigsig spegel jag har, såg jag nu. Haha! Sitter och pluggar med mjukiskläder i en obäddad säng. Lat!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback