En perfekt lördag

Datum: 2011-10-22 Klockslag: 14:01:03

Blev en egentligen alldeles för lång sovmorgon idag, sedan klev jag upp och åt tacorester till frukost {mums!} och har just kommit ut ur duschen efter att ha varit och solat solarium. :) Äntligen fick jag det gjort! Duschade även håret utan balsam = ska bleka det inom kort, men det får nog vänta till imorgon i alla fall.

Vad ska man hitta på resten av dagen då? Lite plugg blir det nog, sedan blir det gomiddag i form av smördegsinbakad fläskytterfilé, klyftpotatis, sallad & champinjonstuvning följt av HP Deathly hallows 1 & 2. Micke har inte sett tvåan än, och jag har längtat efter att se den igen ändå sen vi gick ut från biosalongen i somras.



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback