Skulle gärna hacka sönder dig med en kniv, eller något annat..

Datum: 2011-11-16 Klockslag: 20:44:37

Återkommer lite senare, jag och min dator har en väldigt stor fight just nu.

Den säger om och om igen "Installera Java för att föra över flera filer" när jag ska flytta bilder från telefonen till datorn, och fastän jag gör det så fortsätter det aset att säga att jag ska installera det. Det resulterar i ett vredesutbrott & jag skriker "MEN STOPPA UPP JAVA I ARSLET DATORJÄVEL!". Jag är väldigt mogen när mitt tålamod tar slut. Det där tålamodet uppskattar jag till ca 1 minut när det gäller tekniska grejer, som tur är så har jag otroligt mycket bättre tålamod med människor.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback