Fredag

Datum: 2011-11-18 Klockslag: 10:51:07

Just kommit hem från Vårdcentralen, var ju dit & kollade upp knölen i nacken som fortfarande inte försvunnit. Denna gång fick jag en väldigt bra och svensk (förlåt, är INTE rasist, men den grekiska läkaren jag hade sist kunde knappt förklara för mig, jag fick fylla i orden åt honom) läkare denna gång. Den förra läkaren hade dessutom skrivit i journalen att knölen "kommit och gått" lite, vilket jag sa att den INTE.
Han sa i alla fall att det med största sannolikhet är en reaktiv lymfkörtel och att min värk i nacken mest troligt beror på stress & spänningar. Och att om den suttit där i snart ett helt år utan att bli större/förändrad så är det knappast något farligt. Så, jag får väl helt enkelt försöka strunta i att den sitter där bara.

Nu ska jag sätta mig och försöka sammanfatta det sista av blodsjukdomar. Ser fram emot Idol & mys med min älskling ikväll. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback