Finbesöket har åkt!

Datum: 2011-05-24 Klockslag: 16:47:06

Har inte blivit något bloggande i helgen då vi haft besök av Erika & Erik. De kom i torsdags & åkte hem imorse, har haft några riktigt trevliga dagar! Blev så tomt och tråkigt när de åkte.. men om bara några veckor åker jag hem till Ramsele över sommaren, så det känns ändå okej. :)

Har tyvärr gått och blivit sjuk nu, började med att jag blev förkyld i söndagskväll och igårkväll hade jag feber och var alldeles spyfärdig. Som tur är har jag inte kräkts än så länge i alla fall. Tänkte redigera lite bilder och lägga in här sedan. Något annat tråkigt.. mamma var till veterinären med hundarna igår för att vaccinera den yngsta, och då upptäckte de att Lady (den äldre) har dåliga levervärden, och får nu äta specialmat & medicin varje dag. Imorgon skulle de åka till Sundsvall för att göra ultraljud och titta närmare på vad det kunde vara.. Cancer lät som ett alternativ. Hoppas inte. Fina, älskade Lady. ♥ Om det skulle vara något sådant hoppas jag i alla fall att hon lever tills jag kommer hem.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback